pátek 3. června 2016

Události a akce- Červen

Pozdě, ale přece....pár zajímavých událostí v tomto měsíci.....Hned tento víkend se uskuteční několik festivalů, takže pokud nemáte ještě žádné plány, tak si na některý můžete zajít :). Další akce už jsou zaměřené jen na Brno, ale třeba ještě něco zajímavého jinde objevím a přidám:)





  • 4-6.6 Greenfest- Ekofestival v Liberci (www.greenfest.cz). Původně jsem plánovala podívat se i sem, ale asi mi to nevyjde :/. Pokud bydlíte někde poblíž, tak tenhle festival určitě stojí za návštěvu. Letošním tématem je DIY a o to víc mě mrzí, že tam nebudu :/
  • 4-5.6 Raw Fest v Praze (www.rawfest.cz). Pokud vás láká pochutnat si na vitariánské stravě, tak by vás tento festival mohl zajímat:) Já zbožňuju akce plné dobrého jídla :D. Bohužel se ani do Prahy tentokrát nedostanu, ale určitě tuto akci doporučuji.
  • 5.6 Zpátky na Stadec (http://iipad.cz/zpatkynastadec/). Sportovně kulturní festival na brněnském fotbalovém stadionu za Lužánkami
  • 8.6 .17-19:00 S holemi až na vrcholky hor, Ekocentrum Brno (www.ecb.cz/akce/index.php). Seminář o tom jak je pohyb fajn :). Pokud jste ještě nikdy toto centrum v úžasné lokalitě nenavštívili, tak opravdu doporučuji. Semináře i celé místo jsou velmi inspirativní :)
  • 9.6. 14-16:00 Exkurze do brněnské kompostárny (www.veronica.cz/?id=3&i=1396). Na prohlídku je třeba se přihlásit (čím dřív, tím líp, kapacita je omezená). Já už se přihlásila a věřím, že to bude velmi zajímavá exkurze:)
  • 17. a 18. 6 od 11 do 19 hodin Theatre fashion market 19, v Janáčkově divadle. Najdete zde spousty originální módy od českých návrhářů, ale také lokální potraviny a dobroty ;)


Pak tu mám, jako každý měsíc, výčet pravidelných trhů a bazarů v Brně:

  • 7. a 21. 6. od 12 do 17 hodin Pravidelný výprodej skladů Nadace Veronica
  • 11.6. 15-18:00 Bleší trhy ALFA pasáž Brno
  • 11.6 Food Park pravidelný potravinový trh
  • 17. a 18.6 Festival jahod a třešní na Zelňáku
  • 25.6 Food Park StreetFood a Art Festival


3 komentáře:

  1. Pokud jste z Prahy, nebo tam tento víkend plánujete cestu, tak se můžete zastavit na Festival udržitelného životního stylu Sustainability day. Koná se v Radlické kulturní sportovně 12.6 od 11 do 18 hodin. Je to první ročník a můžete se těšit na trhy, workshopy, promítání a živou hudbu
    https://www.novetrhy.cz/trhy/sustainability-day/#prettyPhoto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď koukám na program a hned v 11 tam bude mít Martina Kročilová přednášku o Zero Waste. Tak to mě ještě víc mrzí, že tam nebudu:(
      https://www.facebook.com/events/1744857579093589/

      Vymazat
  2. Ahooj,
    tak jsem zpět na blogu, můžeš mrknout, až budeš mít čas :) Dneska jsem naspala článek, který by tě mohl zajímat.
    Měj se krásně,
    pa

    OdpovědětVymazat