pondělí 23. května 2016

Rady, jak se doma vyhnout vzniku odpadů


Pravidelně si pročítám zprávy na portálu ekolist.cz. Poslední dobou mi přijde, že se tam často objevují články týkající se recyklace a omezování odpadu, což je moc fajn:)

Ten co jsem si přečetla dnes mi přišel natolik užitečný a zajímavý, že jsem si řekla, že sem musím dát odkaz pro ty co ekolist.cz neznají. V článku najdete spousty tipů jak doma omezit svou produkci odpadu a to od konkrétních lidí, kteří právě tyto věci opravdu dělají, takže to nepůsobí jako nějaký strohý výčet toho co máte dělat.....

Článek je ZDE.


1 komentář:

  1. Předně musím říct, že máte super blog. Přesně něco takového jsem hledala. Já sama se v poslední době také snažím žít zero waste a myslím si, že se mi to zatím daří. Je ale pravda, že mi hodně dlouho trvalo, než jsem se některých starých návyků zbavila.

    OdpovědětVymazat