úterý 8. března 2016

Best of Únor 2016

Tak nějak jsem vzpomínala co se v mém životě minulý měsíc událo, co jsem zažila a kde jsem byla a rozhodla jsem se, že se o to s vámi podělím:).


Asi největší událostí minulého měsíce bylo, že jsem konečně dodělala vysokou, ale o tom není co psát :D..... Tady je tedy seznam mých nej věcí měsíce února:



Kniha- Léčivá jóga


Pořád jsem se ještě neodhodlala navštívit lekci jógy.....tak jsem alespoň začala domácí přípravou. V knížce Léčivá jóga je plno jednoduchých cviků, pěkné obrázky a popisky cviků, takže to opravdu zvládne každý. Já teď začala cvičit každé ráno po probuzení pozdrav slunci (série několika poloh) a úžasně mě to vždy probere a nastartuje do nového dne ;).



Nákup- jarní dobročinný bazárek pro útulek Tibet


Vždycky se na tento bazar moc těším :) Obvykle se jdu jen podívat, aniž bych něco potřebovala a nakoupím spousty blbinek. Tentokrát jsem měla ale jasnou představu co chci- rámečky na fotky a misku (kterou jsem nedávno rozbila). Měla jsem štěstí a rámečky mám hned čtyři a k tomu fajnovou misku s ksichtíkem ;). Samozřejmě mi to nedalo a musela jsem koupit i jiné věci...... plyšáka pro pejska, náhradní obojek, dvě sazeničky (nikdo nevěděl co je to za kytku, ale tak něco z toho vyroste :D) a když už jsem mířila k pokladně, tak jsem ještě narazila na krásný chlebník, který jsem tam prostě nemohla nechat:). Celý tenhle nákup mě stál necelé 300 a udělal mi velkou radost a už se nemůžu dočkat letního bazárku :)


Jídlo- žampiony s bramborovou kaší a zelím



Nezní to jako nějaká super specialita, ale já si opravdu pošmákla. Já houby nikdy neměla ráda, až nedávno jsem začala přidávat do jídla hlívu a pak i žampiony a nějak mi to zachutnalo :D. Tady jsem si je jen trochu podusila na cibulce a ke konci přidala i kysané zelí (domácí), aby se prohřálo. Bramborovou kaši jsem si k tomu udělala protože jsem ji neměla snad už několik let a dostala jsem na ni hroznou chuť.Trochu jsem se bála, že to nebude ono když použiji ovesné mléko, ale nebylo to vůbec poznat ;). Takže přísady byly: žampiony, cibule, zelí, brambory, ovesné mléko (domácí výroby). Všechno z toho jsem koupila do vlastního obalu, takže tímhle skvělým jídlem jsem nevytvořila žádný odpad (šlupky brambor a cibule jsem dala žížalkám).



Dobrota- Nepečené musli tyčinky





Tyčinky si dělám často, pokaždé do toho nasypu oříšky a semínka co mám po ruce. Normálně tyčinky peču, ale jelikož nám odešla trouba, tak teď přecházím na nepečená jídla :D. Taky za chvíli začne jaro a podle makrobiotiky se během jara a léta nemá jíst nic pečeného ;).

Kromě semínek a oříšků se do směsi na tyčinky přidává nějaké pojivo. Já tam tentokrát dala rozmixované datle a kokosový olej. Vše se smíchá dohromady, naplácá na plech a nechá ztuhnout v ledničce. Pak si to jen nakrájíte na tyčinky a můžete baštit:)


Akce- badmintonový sKým.cz turnaj



O bazárku pro útulek jsem už napsala u nejlepšího měsíčního nákupu, takže jiná akce, které jsem se minulý měsíc účastnila a líbila se mi byl sKým.cz badmintonový turnaj. Vím, že se to moc netýká ekologie ani ničeho podobného, ale beru to tak, že je lepší sportovat, než sedět u počítače ;). Taky je takový turnaj plný lidí dobré místo na propagaci něčeho správného ;). 

Každopádně jsem se moc bavila, i když jsem se svým výkonem nebyla úplně spokojená...... už se těším až uspořádají další turnaj:). Zatím budu chodit trénovat, abych se zlepšila...... a k tomu jsou úplně ideální právě stránky skym.cz, kde se můžu s někým domluvit a půjdeme hrát ;).


Film- Pozemšťané




Takový známý dokument mezi vegany a ochránci zvířat. Jsou na něm celkem ošklivé záběry zvířat, takže jsem se odhodlala si to pustit až teď. Musím se přiznat, že jsem se nakonec nedodívala do konce. Už jsem podobných záběrů viděla spousty a už asi další utrpení zvířat vidět nepotřebuji. Myslím, že by takové dokumenty měli spíš sledovat lidé, kteří jedí maso, mléčné výrobky, nosí kožešiny a chodí do cirkusu.


Místo- kočičí kavárna Na Stromě



Pěkná malá kavárna, kde se prochází, ale většinou jen povalují kočičky. Jsou celkem zvědavé, takže když jsem přišli a položili si vedle křesílek tašky, tak se hned jedna číča objevila aby zjistila co máme v tašce zajímavého:). Trochu mi vadilo, že tam bylo plno dětí, které je pořád tahaly, když spaly, což se jim asi zrovna nelíbilo. Kromě kočiček, tam měly úžasné houpací sítě na sezení a na pití domácí limonádu, která poprvé chutnala jako z pravého ovoce a ne jako sirup. Takže pokud chcete zajít v Brně na dobrou domácí limonádu, tak určitě zajděte do kočičí kavárny ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat